יום שלישי, 10 ביולי 2012

מתייעלים ברמה

בעקבות התייעלות פעילות פינוי האשפה, יחסכו למועצה האזורית רמת הגולן כ-500,000 ₪ בשנה. כך מסר אלחנן נעם מ'אלחנן נעם חברת הניהול' המלווה את המועצה בתהליכי התייעלות.
הפעילות בוצעה ביוזמת מנכ"ל המועצה, מר דני רוטשטיין, ובתמיכת הגב' אהובה ערד, מנהלת מפעם גליל עליון, גולן ועמקים צפוניים. מבדיקה שנערכה ע"י החברה, נמצא כי למרות שהפעילות מבוצעת ברמה גבוהה וביעילות, עדיין היה מקום לשינויים במערך מחלקת פינוי האשפה. התהליך שילב התייעלות ארגונית יחד עם מיקור חוץ חלקי באופן שיחסכו כ-500,000 ₪ בשנה.
סך תקציבי השלטון המקומי קוצצו ב-828 מיליון ₪ ולמרות שהאוצר עתיד להחזיר 250 מיליון למענקי איזון ו-330 מיליון לתקציבי פיתוח, על המועצות האזוריות יהיה להתמודד עם מצוקה תקציבית קשה. מר רוטשטיין מסביר כי "כדי שהמועצה תהיה מסוגלת להמשיך למלא את מחויבותה לתושבים בתקופה זו של קיצוצים, עליה לבחון כל פרט ופרט בפעילותה". לאור ההצלחה ביקשה המועצה האזורית גולן מאלחנן נעם לבחון תחומים נוספים במרחב המועצה על מנת להביא לייעול ואיזון של מערכותיה הכלכליות ולאפשר בכך את המשך תנופת הפיתוח ברמה.
את הפרוייקט ביצע צוות בינתחומי מטעם "אלחנן נעם חברת הניהול" המורכב ממומחים מתחומי המנהל, מערכות המידע, חשבונאות וכלכלה, תוך שימת דגש על רגישויות אנושיות וצרכיהם המיוחדים של תושבי ועובדי המועצה.
המאמר התפרסם בעלון רמת הגולן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה